Lidl: Твърденията за диня, пълна с белина, няма как да бъдат достоверни | ||||||
| ||||||
Основен аргумент в подкрепа на това твърдение са изключително стриктните политики и процедури на Лидл България по отношение на контрола на качеството на хранителните продукти, на тяхната безопасност, както и осигуряване на защита на потребителите. Lidl е една от малкото вериги на пазара с толкова стриктна система за контрол на качеството. Основен елемент от тази система представлява регулярното изследване на плодовете и зеленчуците в независими акредитирани лаборатории в страната и чужбина за над 500 пестицидни остатъка. На база на получените лабораторни резултати за всеки индивидуален случай се прави обоснована преценка от нашите експерти дали хранителните продукти са годни и безопасни за консумация, с първокласно качество и дали да се допускат до продажба или не. Относно плод Диня последните лабораторни изследвания са направени само преди седмица и категорично не показват каквито и да било отклонения от качеството. В допълнение, 100% от доставчиците на плодове и зеленчуци на Лидл България – както местни, така и чуждестранни, са сертифицирани по GlobalG.A.P., което допълнително допринася за по-високото качество и безопасност на храните, предлагани от нас. Като част от системата за контрол на качеството е и изключително прецизното обработване на всеки един клиентски сигнал. В конкретния случай, до момента нямаме получени подобни сигнали от страна на клиенти за качеството на дините, които предлагаме. В тази връзка, бихме искали да помолим клиента, който цитирате във Вашата публикация, да се свърже с нас, за да получим част от продукта и да направим допълнителна вътрешна проверка. Моля, имайте предвид, че приемаме подобни публикации като умишлено всяване на притеснение и паника сред потребителите, злонамерено и противоправно разпространяване на неистинска и заблуждаваща информация. Не желаем името на компанията да бъде използвано неправомерно и въвличано в некоректни информационни материали. Всяко подобно действие ще бъде разглеждано като опит за уронване на престижа и търговската репутация, умишлено злепоставяне в публичното пространство и непозволено увреждане на името на компанията и Лидл България си запазва правото да търси обезщетение за нанесените вреди по съдебен път". |