Лъсна цялата истина за телевизията на Слави
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:31 / 10.11.2019Коментари ()51031
©
Над 1 450 000 зрители са гледали "Седем осми тв“ в стартовата й вечер, гръмна преди ден шоуменът и горд собственик на нова телевизия Слави Трифонов. "Според данните на Be Media Consultant при старта на "7/8 ТВ“ общо достигнатата аудитория в часовия пояс 19:00 – 23:45 на национална база във възрастовата група 15-70 г. е 1 милион 456 хиляди и 120 зрители“.

Тази форма на официално съобщение, което по силата на копи/пейст "метода“ се разпространи по медиите, доведе тв спецовете до недоумение. Представените от бившето лице на Би Ти Ви данни за пийпълметрия, според която 5-часовият му канал громи от раз цялата конкуренция, но най-вече бившия му ефир, както твърди самият Слави, всъщност нямат нищо общо с реалното измерване на зрителския интерес. Програмата на Трифонов все още не се следи от нито една от двете пийпълметрии, които работят на бг пазара, най-малкото защото почти апокрифният му канал няма 24-часово излъчване. Това обаче не е спряло Слави и екипа му да си сътворят легенда, според която печелят битката за зрителския интерес от сефтето си.

 

Малките букви под изследването, което според Слави доказва небивалия интерес към програмата му, уточняват, че това изследване не е пийпълметрия (която се отчита чрез приемници), а всъщност е социология, проведена сред 1 600 души по смс и онлайн метод. Как тези 1 600 души довеждат до достигнат общ брой от 1 450 000 и какъв е този метод, е пълна мистерия. Интересен е и фактът, че въпросната агенция, заела се да мери любопитството към новия канал, е собственост на дама на име Милкана Николова, част от екипа на първата пийпълметрична система у нас, стартирана навремето от агенцията на Кънчо Стойчев и Андрей Райчев. Самият Кънчо, съвсем и най-случайно, беше гост на старта на канала с такт на ръченица. Иначе фирмата се занимава с рекламни и медийни изследвания, но не и с пийпълметрия.

Тези, които са седнали пред малкия екран и са гледали първото издание на няколкото часа програма на Слави, а впоследствие споделиха наблюденията си в социалните мрежи, не се изказаха ласкаво. Преобладаващото мнение е за безинтересно съдържание, стари и сексистки смешки, лоша и тъмна картина. Актуалният гост спрямо предхождащите избори в неделя Мая Манолова не каза нищо ново, а останалата част от събеседниците ала Криско, не поднесоха каквато и да било телевизионна изненада, пише Хотарена.

Че на Слави му е криво, че вече не е в Би Ти Ви, прозира по един тъжен начин от целия този напън със собствения му канал. Оказва се обаче, че му е и трудно, въпреки че години наред се е изказвал като господар на ефира и баш майстор на правенето на телевизия. След близо две декади в Би Ти Ви, Слави тепърва ходи при рекламодатели и търси сценаристи, например. Явно е установил чак на старта, че нито умните глави, с които разполага, нито средствата, които има, ще му стигнат, за да прави дори 5-часова програма. А слоганът на канала му, че "силата е в истината“ се изпразни от съдържание още след старта заради нелепата фукня с измислените рейтинги. Остава отворен въпросът дали Трифонов така ще си прави и партията. Преброяването му на бъдещи избори може и да не надхвърли 1 600 души.


Още по темата: общо новини по темата: 1614
18.06.2021 »
21.05.2021 »
19.03.2021 »
21.02.2021 »
28.01.2021 »
17.09.2020 »
предишна страница [ 1/269 ] следващата страница

Още новини от Любопитни новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/interesno/Lusna-cyalata-istina-za-televiziyata-na-Slavi-912642
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.