Пловдивчани бесни заради обслужване и неустойки в А1 | ||||||
| ||||||
"Здравейте, пиша ви този сигнал за лошо обслужване от стана на А1 и нереални неустойки за прекратяването на договор. Историята ще разкажа накратко, защото е доста дълга. Казвам се Златан Бодуров. Бяхме с майка ми Елена Бодурова в офис на А1 да прекратим неин договор с четири услуги и да сключим нов, който е на стойност 12.99 лева - за телефония ѝ номер. Те ни казаха, че всички неустойки и задължения ще струват 450 лева. Платихме и си тръгнахме, обаче какво се оказа впоследствие - те са прекратили само една услуга и то с едномесечно предизвестие, а другите 3 остават активни. Последва жалба от наша страна, и техният отговор беше, че за да се прекратят останалите 3 услуги, ще трябва да платим 218 лева неустойка за тях (с фактурите отива над 300 лева). Решихме да спрем да плащаме и след известен период от време спряха услугите на майка ми и заедно с това и телефония ѝ номер, за който бяхме сключили нов договор. Така не можем да платим 12.99 за този телефон, а трябва да платим и старите фактури на старите услуги които уж ги прекратихме. Служителите във въпросния офис са ни подмамили, тъй като на няколко пъти ги попитах - "Сигурни ли сте, че ще струва толкова, и всичко приключва тук и сега?“. Те отговориха с "Да, да, господине, не се притеснявайте“ и т.н.“ Цялото изявление е на Златан и Елена Бодурови може да гледате в прикаченото видео. |