Чатботове отговарят на нашите въпроси за коронавируса | ||||||
| ||||||
"Те отговорят веднага, по всяко време на денонощието. Не изисква хора, които общината или държавата трябва да наеме. А сега телефон 112 е претоварен от хора, които искат информация за това какво да правят в тази ситуация", обяснява Росен Живков, управител на IT компанията разработчик. В най-натоварените часове "Скили" отговаря едновременно на над 40 души. За разлика от други подобни онлайн приложения, чатботът отговаря и на конкретни въпроси. А всеки отговор е съобразен с официалната налична информация за COVID-19 от Световната здравна организация и българското Министерство на здравеопазването. Интересното е, че когато зададеш един въпрос и получиш отговор, веднага получаваш и няколко варианта да допълниш информацията. Да речем, към хранителните режими, получавам възможност за допълнителна информация за имуностимуланти, както и лекарства, които засилват имунната защита. Посочено е и кои медикаменти са подходящи за засилване на имунитета. Чатботът дава насоки и за симптомите на коронавируса, за тестовете, които всеки може да си направи и дори информация за това къде са местните полицейски КПП-та и как може да се плати сметка в съответното населено място. Дори и след извънредното положение чатбот приложенията ще запазят своята популярност в обществения сектор - най-малкото, защото са удобни и полезни, пише още "Нова ТВ". |
Още по темата: | общо новини по темата: 17088 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2848 ] следващата страница |