Жалба в КЗК блокира конкурса за 8 линии от градския транспорт в Пловдив | ||||||
| ||||||
Извънредното положение наложи промяна в работата на всички институции. Така че КЗК ще трябва да вземе решение как да процедира в подобни на пловдивския случай. Междувременно пък от община Пловдив са поискали областният управител да удължи със своя заповед обслужването на осемте линии, което не е прецедент, тъй като е правено назад в годините. "Монтана - автобусен транспорт" е със седалище в София. Фирмата е с капитал 23 380 лева, чийто едноличен собственик е "АТ ИНВЕСТ". Предметът на дейност на ЕООД-то са: автомобилни превози във вътрешно и международно съобщение и свързаните с това други дейности; превоз на пътници и товари в страната и чужбина; вътрешен и международен туризъм; туроператорска дейност; сервиз и сервизно обслужване на MПC; вътрешна и външна търговия с петролни продукти, хранителни, битови и други стоки; представителство и комисионерски услуги в страната и чужбина, отдаване под наем и наемане на обекти, движими и недвижими вещи, лизингова дейност, ресторантьорство, хотелиерство; охрана и охранителна дейност на територията на цялата страна; рекламна дейност; както и всяка друга дейност, незабранена със закон. Управител на фирмата е Николай Джоков, който ръководи и "Автотранспорт Криводол" ЕООД. Това дружество е с капитал 5000 лв., собственост на "Монтана - автобусен транспорт". Фирмите са основани през 2008 г. Припомняме, че обществената поръчка на община Пловдив наложи няколко задължителни условия: - кандидатите да разполагат с минимален общ брой 73 автобуса с над 70 места общо /седящи и стоящи/ без мястото на водача, от които най-малко 35 автобуса за превоз на трудно подвижни лица; - всички 73 автобуса трябва да са от класове I и II, с екологична категория "Евро VI" или еквивалентно/и, да са оборудвани с технически изправни климатични системи, обхващащи целия салон. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1112 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |