Обсъдиха електронния маркетинг на туризма в кризата | ||||||
| ||||||
Пловдивският Общински туристически информационен център взе участие в престижния дискусионен форум "Интернет маркетинг на туризма в условията на икономическа криза", който се проведе в конферентната зала на "Бизнес хотел Пловдив" вчера. Гости на форума бяха Кристофър Пас - член на британското Научно дружество към Института на директорите и на Кралското художествено дружество, както и Марк Томас - изпълнителен директор на HRG Group - една от четирите най-големи глобални Уеб мрежи за туристически интернет маркетинг. Презентациите им бяха посрещнати с голям интерес от представители на туристическия бранш в Пловдив. Форумът се организира с любезното съдействие на Bulgarian Tourist Board.com и Салон на туризма - Пловдив. Лекторите посетиха Общинския туристически център, след което споделиха огромното си удовлетворение от организацията на обслужване в него. Бяха разменени взаимни намерения за съвместна дейност по посока на маркетиране на туризма в община Пловдив чрез възможностите на Интренет и конкретно чрез портала на HRG Group. |