Читател: Сагата с липса на сигнал на "Булсатком" в "Кършияка" продължава
Автор: Екип Plovdiv24.bg 19:44 / 27.08.2020Коментари ()9643
©
По повод публикацията ни "Кършияка" без сигнал от "Булсатком" десет дни, операторът: Нямаме аварии в Пловдив!" получихме ново писмо от читател на Plovdiv24.bg. Оказва се, че от услугата не могат да ползват потребители от два адреса - бул. "Марица" 55 и бул. "България" 156. Публикуваме писмото без редакторска намеса:

"Здравейте отново. Благодаря ви за бързата реакция. Отговорът на тази компания е меко казано нагъл. И дете знае, че почти всички абонати тук са с оптичен кабел, който лично тяхната техническа част потвърди пред мен, че има умишлена повреда от конкурент. От 10 дни техни хора обикалят района. Вчера бяха в района на бул. "България" 156, където имаме друг апартамент. Техен оператор 10 пъти се чуди какво да обясни. Всички съседи са бесни за тази балканска арогантност. Проблем има. Прилагам ви снимка от рутера за доказателство, трябва да светят три светлини, като обясни техен техник преди 10 дни. Поздрави.".

Ако и вие станете свидетели на нещо, което според вас заслужава да бъде публикувано, можете да ни изпращате сигнали, снимки и видеа на електронната ни поща novini@plovdiv24.bg, на телефон 0886 598 267 или на фейсбук страницата ни Plovdiv24.bg Новини.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Chitatel-Sagata-s-lipsa-na-signal-na-Bulsatkom-v-Kurshiyaka-produlzhava-995621
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.