Бюрократичен хорър в пловдивския кадастър! | ||||||
| ||||||
По думите им, работния ден започнал с умопомрачителна опашка, като чакащите наброявали около стотина души. Малко преди четири следобед за обслужване чакаха близо 40 граждани. Част от хората търпеливо трябвало да изтърпят обедната почивка на служителите, както и две дезинфекции от по 45 минути. "Каква е тази служба, която почива две седмици след нова година? Искам да дойде полиция тук и да глоби всички, понеже подобна опашка със сигурност е в нарушение на мерките за борба с коронавируса. Разбирам че всичко трябва да се дезинфекцира, но чашата прелива. Била съм по болници и 45 минути не се дезинфекцират даже операционните“, ядосано коментира една от чакащите. Тя разказа, че въпреки огромната маса народ, гишетата не работят при пълен капацитет. Повечето граждани чакали за издаване на скица-виза за проучване и проектиране. "На опашката съм от сутринта. Сега е четири следобед. Изморена съм и вече нямам сили. Наложи се синът ми да идва по обед - да ми донесе нещо за хапване, тъй като ако бях излязла, щях да си изпусна реда“, заяви възрастна пловдивчанка, която допушваше цигара пред службата. Гражданите изразиха съмнение, че служителите ще могат да обслужат всички чакащи преди края на работния ден. Най-вероятно част от пловдивчаните ще трябва да се върнат утре и да почакат още малко, за да си свършат работата. |