Левият Николай Радев учи десните на бизнес хватки | ||||||
| ||||||
Очевидно воден от идеята за просперитета на града, шефът на групата на левицата, първо предложи колегите му да не гласуват решението за строителните параметри на терена на бившия завод на "Кока-Кола" и да се предостави на съда да вземе решение. "Пловдив има нужда от активна реклама - като се отвори консерва "Копърка" - да пише "Пловдив". Откъде научиха българите за Занзибар?" - така Радев обясни как се прави активна реклама в сектор туризъм. Независимият Слави Георгиев охлади ентусиазма на колегата си и не трябва да си създаваме свръхочаквания, че община Пловдив ще излезе на печалба от туризма. Ресорният зам.-кмет Пламен Панов пламенно обясни как тази година екипът му започва да работи по създаването на "легендата Пловдив". Отчетът за изпълнение на "Годишна програма за развитие на туризма в община Пловдив за 2020 г." и "Общинска програма за развитие на туризма в община Пловдив за 2021 г." бяха приети с 33 гласа "за", 6 "против" и 1 "въздържал се". |