Пътничка бясна на БДЖ! | ||||||
| ||||||
"Промяната е абсурдна, направена е, без да се обяви никъде, а от БДЖ не обръщат никакво внимание на десетките жалби, които вече са подадени. Проблемът е следният - влакът по линия Пловдив – Асеновград бе изместен от 17.30 в 17.15 часа. За вас 15 минути може би не означават много, но за работещите до 17.00 часа в Пловдив, които не могат да стигнат до гарата за 15 минути, означават или да си тръгват по-рано от работа, или да стоят 1 час на гарата в тези зимни условия. Следващият влак е в 18.25 ч. и пристига на гарата в Асеновград в 18.51. Това е повече от час разлика! Лично аз съм закупила карта за три месеца и сега трябва да избирам – да я ползвам и да губя ежедневно по един час от деня си или да я захвърля и да плащам всеки ден допълнително за автобус. Вероятно голяма част от пътуващите ще направят същото, ще пътуват с малките междуселски автобусчета, натъпкани в тази пандемията, защото ще са препълнени. Разбирам, че се прави ремонт, но няма как да няма друго решение. Аз имам личен автомобил, но съм избрала този транспорт, защото е по-удобен за мен и по-природосъобразен. Има и нещо друго – това е най-натоварената влакова линия в България! И влакът в 17.30 часа може би е най-пълен заради работещите. Точно ли той трябва да се промени? Освен това е с прикачване. Този на пръв поглед малък проблем се отразява изключително много на нашето ежедневие. Ако не вярвайте – пробвайте да стоите по един час всеки ден на студ и дъжд, вместо да сте при семействата си!". Под ремонт жената най-вероятно визира започналия преди дни пробив под Централна гара. Plovdiv24.bg обаче припомня, че не това е причината за новото разписание. Повече за него можете да узнаете тук. |
Още по темата: | общо новини по темата: 403 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/68 ] следващата страница |