Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Проговори засегнатата диспечерка от таксито с изгубения скъп телефон
Автор: Диана Бикова 20:33 / 05.01.2022Коментари ()29197
© bgonair
Архив
Диспечерката от таксиметровата компания, в чийто автомобил е бил изпуснат скъп мобилен телефон в първите часове на новата година се свърза с Plovdiv24.bg и разказа какво се е случило от нейна гледна точка.

На 1 януари в централата на "Елма Такси“ дежурни са били няколко диспечерки. Установен е водачът, последната му заявка е била в 7.25 ч. и се е прибрал. Диспечерката е казала на пострадалата клиентка да позвъни вечерта след 20 ч., когато шофорът ще е на линия и да се разбере дали е намерил нещо в колата си. Във въпросния момент други двама таксиджии съобщили в централата, че са намерили телефони.

"Обясних на госпожата, че той дори да го е взел този телефон, не може да го ползва, защото вече може да се проследява от мобилния оператор. Неколкократно й беше обяснено всичко това, така че не може да се говори за пренебрежително отношение и невъзпитано държание. Всички телефонни разговори във фирмата се записват и това може да се провери. Тези разговори ги има в офиса ни“ – каза диспечерката.

Жената уточни, че зарязала пряката си работа и 15 минути обяснявала на съпруга на потърпевшата, а после още толкова време и на самата нея какво трябва да направят, за да се намери изгубената вещ.

"Много колеги са връщали забравени телефони и то не за 2000 лв., а много по-скъпи. И не само телефони – то са и лаптопи, то са електронни цигари... не са им нужни тези неща и да си създават главоболия за подобни неща не е сериозно“ – заяви тя. Защити и колегата си: "Момчето, което е излязло да работи на Нова година, без вина ще е виновно и сега ще го размотават по полиция и по районни да пише обяснения за нещо, което той не е извършил“.

Процедурата на таксиметровите компании при подобни случаи била да се изчака водачът да започне новата смяна и тогава да се свържат с него, за да разберат дали е намерено изгубеното.

Диспечерката заяви, че се чувства лично засегната от епитетите, тъй като е направила всичко по силите си да помогне на клиентите. "С всеки човек, който има подобен проблем, без значение дали е бедняк, милионер или има някакви позиции в обществото, аз се държа по един и същ начин. Но да ме заплашват: "Ти знаеш ли кой съм аз? Аз съм еди кой си!“ - мен това не ме интересува, но звучи грозно“, каза още тя.

Не можа да обясни обаче защо са били необходими цели четири дни да се осъществи връзка между потърпевшите и таксиметровия шофьор.


Още по темата: общо новини по темата: 266
13.12.2023 »
30.12.2022 »
28.12.2022 »
27.12.2022 »
24.12.2022 »
23.12.2022 »
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Progovori-zasegnatata-dispecherka-ot-taksito-s-izgubeniya-skup-telefon-1186107
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.