Служител от "Пътна полиция" ще работи в Центъра за управление на трафика | ||||||
| ||||||
Участниците в срещата изразиха взаимната си удовлетвореност от традиционно добрата комуникация и тясното сътрудничество между полицията и общината в усилията за създаване на максимални условия за пътна безопасност в областния град. Единодушно бе и мнението, че партньорските и колегиални взаимоотношения са важен гарант за успешното разрешаване на всички възникнали въпроси и проблеми в тази насока. По време на разговорите се обсъдиха различни мерки за намаляване на пътния травматизъм, начини за облекчаване на трафика и предотвратяване на зачестилото замърсяване на пътното платно от значително разрастващата се строителна дейност в Пловдив. Акцентира се и на общите възможности за противодействие срещу грубите нарушения на правилата за движение от страна на шофьорите с особено внимание към случаите на спиране на автомобили в зоната на автобусните спирки и допълнително затрудняване движението на градския транспорт. В рамките на срещата бе постигнато съгласие и по разпореждане на директора ст. комисар Балев предстои от сектор "Пътна полиция“ да бъде определен служител, който да използва специално обособено работно място в Центъра за управление на трафика. Той ще има задача своевременно да подава към оперативните дежурни части на сектора и шестте районни управления получената от видеокамерите информация за възникнали катастрофи, затрудненията в трафика и нарушенията на Закона за движение по пътищата. С така създадената организация се цели максимално бърза и адекватна реакция от разположените в града полицейски екипи за поддържане на спокойна и безопасна обстановка по пътната мрежа на Пловдив. |