Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Представиха новия отличителен знак, допълващ бранда на Пловдив
Автор: Диана Бикова 15:31 / 28.04.2022Коментари ()2549
©
Кметът Здравко Димитров и зам.-кметът Пламен Панов представиха новия отличителен знак, допълващ бранда на град Пловдив. Първият стикер с надпис "Най-добра туристическа дестинация" за 2022 г. бе поставен на най-новият хотел в града "Визуализа" на ул. "Ангел Букорещлиев" 15, предаде репортер на Plovdiv24.bg.

"Пловдив е вечен, Пловдив е красив, Пловдив е наш и затова трябва да поставяме основите и да надграждаме това, което има, за да може Пловдив да остане вечен град. Най-стария жив град, в който не е прекъсвал живота хилядолетия" - отбеляза в приветствието си кметът Здравко Димитров и допълни: "Пловдив е много добро място за живеене, има атмосфера, има култура, има спорт, всичко е събрано на едно място, затова се влюбват хората и идват да живеят тук при нас, в Пловдив".

Освен "Най-добра туристическа дестинация" Пловдив получи отличията "Най-добро място за посещение в България", №1 в Европа за култура, винен туризъм и романтика. Стикери ще бъдат поставени на всички хотели в града, а и във всички туристически локации - музеи, галерии, ресторанти, допълни зам.-кметът Пламен Панов. Класираните на първите пет места градове имат право да поставят логото. 

"Това, че Пловдив е носител на такава страхотна титла ще донесе огромен положителен ефект не само за всички туристически обекти на територията на града" - каза управителят на хотела Йордан Манев и пожела на колегите от туристическия бранш успешен летен сезон. 

Статистиката за 2021 г. показва, че градът отбелязва добра година, въпреки че не може все още да достигне нивата отпреди пандемията, съобщи Юлияна Йорданова, ръководител на отдел "Туризъм" към община Пловдив. Регистриран е ръст от 38% на нощувките в сравнение с 2020 г., като през третото тримесечие - юли, август и септември - процентът е 4.9 нагоре в сравнение с успешната за Пловдив 2019 г.

Приходите са увеличени с малко над 50%. 66% от чуждестранните посетители и 39 на сто от българските предпочитат да се настанят в място за настаняване категория 4 и 5 звезди. Материалната база през 2021 г. се е увеличила с около 32%, а тази година в Пловдив ще отворят два нови хотела. 

Подробности гледайте в прикаченото видео!



Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Predstaviha-noviya-otlichitelen-znak-dopulvasht-branda-na-Plovdiv-1257811
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.