Клиент плати 62 лв. за 9 кубика вода, обяснението на ВиК хвърля в дълбок размисъл! | ||||||
| ||||||
"Платих сумата. След това се обадих на инкасаторката, за да я попитам дали не е станала грешка. Тя потвърди, че е записала 9 кубика. Междувременно в сайта на ВиК намерих телефони и съобщих за проблема. Обещаха, че по-късно някой ще ми върне обаждане и наистина, след известно време ми се обади мъж, който се представи за началник във ВиК" - разказа пред камерата ни Цветан Георгиев. В разговора представителят на ВиК, без да си казва името, заявил, че занапред сметките ще са все такива. На настоятелния въпрос на потърпевшият как все пак се е получила тази нереална висока сума, служителят признал, че тъй като само двама-трима живущи допускали инкасатора до водомерите в домовете си, върху техните сметки служебно са разхвърляни показанията от общия водомер. На практика, редовните платци са наказани с двойни сметки за това, че са изрядни. ВиК служителят препоръчал проблемът да се реши по съседски и потърпевшите да накарат комшиите си да отварят домовете си. Георгиев е категорично против вменяването на такова задължение. "Защо аз трябва да карам някого да спазва правилата? Има съответни институции" - възмущава се той. Пловдивчанинът попитал дали от следващата сметка ще бъде приспадната надвзетата сума. Казали му, че е нужно да подаде жалба и да осигури достъп до всички водомери, за да се направи засичане на показанията. Подробности гледайте в прикаченото видео! |