Шофьорка видя налепените фишове и направи нещо странно | ||||||
| ||||||
Няма оправия с нарушителите в Пловдив. Мрънкат, нарушават, глобяват ги, пак мрънкат, пак нарушават. Общо взето това е схемата, по която се върви. Ето защо отново повдигаме темата за паркирането на колите по тротоарите, защото е неправилно, погрешно, защото пешеходците, майките с количките, велосипедистите и инвалидите трябва да са спокойни, а не да се чувстват застрашени, вървейки към парк Лаута например (бел ред. това е тротоарът, през който живущите около Военна болница и училище “Паисий Хилендарски" минават, за да стигнат до разходката в парка). След статията на Plovdiv24.bg относно нарушенията и паркирането на тротоара, който дели пространство с велоалея за кратко време, но наистина за кратко време от порядъка на 2-3 дни шофьорите спряха да паркират на въпросното място. “Всяко чудо за три дни" са казали хората. И тук се получи така. Въпреки опитите на екипите на “Общинска охрана" да контролират и да спрат нарушителите, то те не разбират от дума. Така няколко шофьори “изгоряха" с глоба, залепена на страничното стъкло на колите им. Други дебнат да паркират след 17:30, когато няма кой да ги хване и санкционира. Този малък тротоар е нагледен пример за състоянието в целия град. Екипите на “Общинска охрана" и “Общинска полиция" не достигат да обхванат всичко. В случая дори и да спят там, все ще има кой да иска да паркира. Проблемът много лесно може да се реши - кметът на район “Централен" Георги Стаменов трябва да вземе простото управленско решение да сложи две антипаркинг колчета, както направи неговият колега - кметът на “Източен" Иван Стоянов, при това в непосредствена близост - отсреща пред спортните зали. Антипаркинг елементите не просто ограничават колите да навлизат в пешеходната инфраструктура, те спасяват животи. И забравете за мантрата “нарушаваме, защото няма къде да паркираме". Няма и да има къде да паркираме, защото всеки ден колите стават все повече, а градът не е проектиран и което и да е управление не може да “отговори на нуждите на автомобилите". Не е и необходимо, защото колкото по-удобна е инфраструктурата, толкова повече ще са колите, а градът все пак трябва да е за хората. |
Още по темата: | общо новини по темата: 2437 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/407 ] следващата страница |