ВиК организира конкурс за есе | ||||||
| ||||||
Във връзка с международния ден на водата 22.03.2006 г. , който тази година се провежда под надслов “ Водата и културата”, Пловдивския ВиК оператор организира конкурс за оригинално есе на тема “Водата – мост между поколенията”. Конкурса е ориентиран към учениците от 8 до 12 клас. Всички деца които желаят да се включат в конкурса могат да изпращат своите есета на адрес: “ВиК” ЕООД Пловдив, бул. “Шести септември “ № 250, за инж. Златка Генова или на e mail zlatka@vik.bg. Срокът за предаване на съчиненията е 17.03.2006 г. Най – добрите есета ще бъдат отличени, като класирания на първо място ще получи за награда персонален компютър. Втора и трета награда ще бъдат съответно мини CD уредба и МП3 player. Освен тези награди най-добрите есета ще бъдат публикувани и в сайта на дружеството www.vik.bg, както и в пресата. Награждаването на отличилите се ще се осъществи на специално тържество на 22.03.2006 г. в заседателната зала на Дружеството. Инициативата за празнуване на Световния Ден на Водата се поражда през 1992 г. на Конференция на Обединените Нации на тема Екология и Развитие проведена в Рио де Женеиро. От тогава всяка година се организират събития в цял свят, посветени на ВОДАТА, този жизнено необходим ресурс. През годините темата за водата е била поставяна в различен аспект: 1995 – Жените и водата 1996 – Вода за жадните градове 1997 – Водата на планетата – достатъчна ли е ? 1998 – Подпочвените води – невидим ресурс 1999 – Всеки живее по течението 2000 – Вода за 21 век 2001 – Вода за здраве 2002 – Вода за развитие 2003 – Вода за бъдещето 2004 – Вода и бедствия 2005 – Вода за живот Тази година водата е свързана с културата, ето защо Пловдивския ВиК оператор предлага на всички ученици да се включат в инициативата като изявят своя творчески талант и напишат есе на тема “ Водата – мост между поколенията”. Настоящия конкурс е част от дългосрочна кампания на дружеството ориентирана към децата. Целта е да им помогнем да осъзнаят ценните качества на водата, нейната непреходна сила и да ги провокираме да се замислят как трябва да я пазим и пестим за да я съхраним за бъдещите поколения. |