Скандалът в медицинския хоспис в Пловдив се разраства | ||||||
| ||||||
Скандалът се разрази днес преди обед, часове след като роднини, настанили близките си в хосписа, се оплакаха. Проверяващите от КЗП искаха да видят договорите с потребителите и клаузите в тях. Междувременно е подаден нов сигнал за некоректно отношение в същия хоспис. Този път за взети пари, без извършена услуга. Албена живее в Съединените щати вече 18 години. Преди 4 години бащата ѝ получава инсулт. След дълъг престой в болница, му трябва постоянно наблюдение и медицински грижи. Близките се свързват с хоспис "Милосърдие" и управителката им иска капаро. "Като човек, който живее в нормална държава попитах за документ, че сме платили, тя каза "Няма проблем, аз нали ви познавам". Оставихме парите и на 6 март 2018 г. трябваше да го преместим, но от болницата ни се обадиха, че той рано сутринта е починал“, разказва Албена пред БТВ. Жената информира хосписа и си иска парите обратно. "Каза, че капарото не се връща и беше доста груба. Поисках контакт със собственика, но не получих отговор“, допълни Албена. Ето и позицията на Теодора Пидромова – управител на хоспис "Милосърдие": - Случвало ли се е да вземете капаро и да не върнете парите на хората? - Няма да ви кажа "да", защото не знам за какво става въпрос. - Всеки път ли издавате документ при взимане на капаро? - В момента не се чувствам добре, в болнични съм, така че просто приключвам разговора. В договора всичко е описано, съгласуван е с юристите. "След като не е започнало изпълнението на договора всичко, което е дадено по него, е недължимо дадено. Трябва да ги върне“, обясни адвокат Людмил Рангелов. Ако сумата не бъде върната доброволно, може да се заведе дело. |