Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Световни туроператори оцениха високо Събитийния културен календар на Пловдив
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:58 / 17.03.2010Коментари ()1580
©
Акцент в представянето на културния продукт на община Пловдив на международното туристическо изложение в Берлин „ITB" бе Събитийният културен календар, който бе особено добре оценен от български и чуждестранни туроператори и други организации, предвиждащи Пловдив като дестинация за организиране на различни форми на пътувания. Това разказа директорът на общинската дирекция „Туризъм" Цветанка Брънгова, която посети форума ц цел представяне на Пловдив.

„Участниците изразиха мнение, че Пловдив може много по-добре да бъде предлаган, ако се предоставят година по-рано конкретните дати за събитията в града. В тази връзка Дирекция „Туризъм" прие преки договорености за регулярно изпращане на актуална информация за културните събития, възможностите за настаняване и други съпътстващи услуги в града, разказа Цветанка Брънгова. Присъствието на туристическата борса на изпълнителния директор на Летище Пловдив Дойчин Ангелов засили допълнително атрактивността на Пловдив като туристическа дестинация, подчерта още шефката на ресорната общинска дирекция. Стремим се събитийният календар, който обединява културни, спортни и туристически събития, както и всякакви форуми, като например проявите в Международния панаир, да съдържа максимално конкретни дати, увери Брънгова.

"ITB - Берлин" е най-голямото туристическо изложение в света, чиято основна платформа е "The B 2 B - Oт Бизнеса за Бизнеса". През 2010 година участваха изложители от 255 страни: авиокомпании, туроператори, резервационни системи, хотелски вериги, органи
©
затори на туристически борси, телекомуникационни системи и софтуерни продукти, професионално-образователни и кариерни центрове, застрахователи и издатели с около 10 000 участника и 180 000 посетители.

ИТБ е най-престижното място за сключване на договори, където да се опознае опитът на на лидери в туристическата индустрия и техните маркетингови концепции в периода на икономическа криза и световна глобализация в туризма. Тази година на националния щанд на България с площ 250 кв.м. се представиха 39 изложители от публичния и частен сектор на българския туризъм. Освен организаторите от българска страна - Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, присъстваха Община Варна като център на СПА туризма и Община Пловдив като център на регион Тракия за културен туризъм.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Svetovni-turoperatori-oceniha-visoko-Subitiiniya-kulturen-kalendar-na-Plovdiv-149577
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.