Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Новият сингъл на Ъпсурт тръгва на 10 април
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:39 / 03.04.2006Коментари ()5053
©
„Втора цедка” е името на първия сингъл за 2006 година на безспорните музикални фаворити на България – ЪПСУРТ. След като грабнаха 5 музикални награди за изминалата година, изразявайки своята социална позиция в рими и заклеймяваки „ганьовщината”, Ицо Хазарта, Бат Венци и Буч отново са вдъхновени от бг-живота в момента. Провокативното заглавие на сингъла предизвиква интереса с препратката си към смисъла на фразата „втора цедка кафе” – „Мене ме нема в целата схема. Пара ми треб`а за злоупотреба. Оставам тебе във втората цедка. Виде ли новата система.....”

Първият проект на групата за тази година отново е горещо подкрепен от NESCAFE 3in1 и продуциран от Free Agents. ЪПСУРТ и NESCAFE 3in1 открито застават срещу нещата, които направиха живота на българина “втора цедка”. Както в кафенетата човек непрекъснато получава кафе – втора цедка, вместо нещо наистина добро, така и животът се превърна в живот – втора ръка.

И в тази песен тоталният „ъпсурт” в държавата е назован с точните имена. И този сингъл носи скрити послания. Това е песента, която разкрива кой изпада в паника, когато ЪПСУРТ правят „навалица като у Пловдив на „Металика”...”.

„Евала, прическа! К`во прави нощеска?”, „Мара ми вика: Ела дома на бира и миш-маш. Зара ме пита: Колко триъгълника виждаш......?” са части от текста в сингъла, които дават сериозна заявка да навлязат в речника като култовите фрази на 2006 година.
Текстът на песента естествено е дело на
©
Ицо Хазарта, а музиката е на Бат Венци.

„Втора цедка” е записана със специалното участие на Мала Родригес – „лошото” момиче на испанската хип-хоп сцена и ЕмСи-то Маома, които бяха специални гости на концерта на ЪПСУРТ в Зимния дворец през есента на миналата година. Неочаквано испанската комбинация най-вероятно ще бъде влючена в новия албум на Мала, който ще излезе на пазара през есента.

Първи ще могат да чуят феноменалните рими във „Втора цедка” най-верните фенове на ЪПСУРТ и NESCAFE 3in1. От 10 април дискът с поредната неочаквано добра комбинация от ЪПСУРТ, която този път има испански вкус и “лекува пролетна умора”, може да бъде открит само в специалния промоционален плик с 20 стикчета NЕSCAFE 3in1.


Още новини от Любопитни новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/interesno/Noviyat-singul-na-Upsurt-trugva-na-10-april-15525
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.