Сигнал: От време на време се намира служителка, която да вдигне слушалката | ||||||
| ||||||
"Хубаво, че журналист попадна в подобна абсурдна ситуация, че да даде малко гласност на безумията, които се случват в междуселищния обществен транспорт. И аз мога да разкажа доста абсурдни ситуации, но не съм журналист и няма кой да ме отрази. Първо безумие е, че разписанията на автобусните линии на редица транспортни фирми не са актуализирани почти от 2015 г. Потърсете и ще видите колко автобусни линии са обявени за съществуващи, но на практика ги няма. Например: Пловдив - Стара Загора от автогара "Юг" в 9:00 сутринта (от години няма в този час, но в онлайн разписания си е записан). Пловдив - Пампорово в 8:00 сутринта също няма, но в онлайн разписание на "Хеброс бус" си е отбелязан. По всичко се разбира, че транспортните фирми са забравили в кой век живеем и онлайн услугите са достъпни за клиентите, но вероятно има и забрана да отговарят на телефоните. Автогара "Родопи" има 3 стационарни номера за контакт, но на практика може да си звъниш 24/7 и абсолютно никой да не ти отговори. Автогари "Юг" и "Север" от време на време се намира по някоя служителка, която да вдигне слушалката, но докато зададеш въпрос, тя смотолеви някакъв отговор и затваря. Даже не успяваш да попиташ нещо допълнително. Ако имаш втори въпрос, звъниш отново, ако дамата благоволи да отговори, си жив късметлия. Такива ти ми неща с пловдивските автогари, транспортни фирми и служителите им. Чудни са... само да имаш търпение и нерви да им се обадиш с въпрос и да ползваш услугите им да те откарат от точка "А", докъдето искаш да стигнеш". |