"Дойде кризата и за такива пари в момента е нереалистично дори да говорим. И да премахнем обслужващите платна, като оставим две по две ленти, пак ще струва около 20 милиона. Подземната инфраструктура в тази зона е много тежка, дори няма обратна канализация, а тя е по-скъпа от самия път", разказа директорът на капиталното строителство инж.
Тошо Пашов пред
Plovdiv24.bg.
Той е търсил съдействието на областния управител, водени са разговори да се обяви нов конкурс за по-евтин проект, с който да се кандидатства за финансиране. "Дайте ми проект, за да ви помогна", казал
Иван Тотев. Според инж. Пашов засега това не можело да стане, тъй като проектирането трябвало да се финансира поравно от Пловдив и община "Марица", а тя не можела да задели средства за своя дял.