Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Необходимо е развитие на интернет рекламата на туризма, според експерт
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:08 / 14.05.2010Коментари ()2088
© Plovdiv24.bg
Има доста добри постижения в сферата на печатната реклама у нас в областта на туризма. Това заяви в Добрич Мария Асенова, преподавател в СУ "Св. Климент Охридски" - катедра "Туризъм" и ръководител на екипа, разработил наръчник за туристическия бизнес. Наръчникът бе представен днес в Добрич със съдействието на министерство на икономиката, енергетиката и туризма.

На практика печатната реклама съществува у нас под формата на много красиви дипляни и брошури, но в интернет пространството "нещата не стоят много добре", смята Мария Асенова. Тя сподели впечатление, че повечето фирми в България се ориентират към собствени сайтове, които обаче веднъж създадени, не се актуализират. Освен това много от създадените резервационни системи в интернет се бият по между си, затова има още много какво да се направи за рекламата на българския туризъм в режим онлайн, каза Асенова.

Тя отбеляза също, че напоследък са наблюдава напредък в развитието на радио-рекламата на български туристически продукти, но при телевизионната реклама, тя се ползва с неголямо доверие сред българските потребители. Като допълнение на това телевизионната реклама е доста скъпа, а българският туристически сектор се реализира от средни, малки, дори микро фирми, коментира Мария Асенова, затова рекламата по телевизията е по-трудно постижима.

Източник: Агенция "Фокус"


Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Neobhodimo-e-razvitie-na-internet-reklamata-na-turizma-spored-ekspert-163058
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.