Гласов портал функционира в сградата на кметството в "Централен" | ||||||
| ||||||
Call центърът представлява автоматично телефонно обслужване и неговата основна цел е да предоставя информация за работата на администрацията на района, да улесни обслужването на гражданите и да пести време. Гласовият портал е с номера 658 240 и 032/658 240. След установяване на връзка, потребителят на услугата трябва да избере определен бутон, за да си осигури достъп до интересуващата го информация. Всеки бутон представлява достъп до определена информация: 1. Жалби и сигнали; 2. Информация за работното време и приемните дни на служителите в район "Централен"; 3. Информация за административните услуги, извършвани от дирекция "Информационно обслужване"; 4. Информация за телефонните номера на ръководството на район "Централен". 5. Информация за важните телефонни постове в район "Централен". Чрез въведения гласов портал администрацията се надява да бъде максимално полезна в обслужването на гражданите, както и се стреми да бъде максимално прозрачна и да работи ефективно.
|
Още по темата: | общо новини по темата: 6 | ||||||||||||
|