Digital4Plovdiv се завръща със силна програма и повече стойност за посетителите | ||||||
| ||||||
По традиция програмата на събитието е разпределена в два дни, като всеки от тях има своя водеща тема. Първият ден ще се разглеждат теми свързани с тенденциите в онлайн маркетинга, а вторият – ще бъде фокусиран върху новостите в онлайн търговията. Лекции ще се провеждат паралелно в две зали като за пръв път тази година ще бъде направен цялостен видеозапис на конференцията, достъп до който ще получат участниците, закупили Premium билет за събитието. Този тип билет също се предлага за пръв път, като идеята му е да носи продължителна добавена стойност на притежателя си. Освен записа от цялата конференция, Premium билета предоставя достъп до няколко специално направени материала по поръчка на Digital4Plovdiv. Една от най-ценните разработки е пазарно проучване за е-комерс пазара в полза на дигиталните агенции и онлайн търговците, направено от авторитетна рисърч агенция, както и "365 дни Social Media Marketing чеклист“ и "SEO чеклист за бизнеса“, разработен от дигитална агенция специално за събитието. Към бонусите ще бъде и хартиеното копие на книгата "От идея до успешен онлайн бизнес – Наръчник за стартиращи онлайн магазини“. Тази година програмата на събитието ще представи повече от 60 лектори, водещи експерти и брандове в България. Освен разнообразието от теми посетители ще получат и разнообразие от формати. Организаторите са подготвили презентации, обсъждане на кейстъдита, горещи столове, Social Media Marketing Masterclass и панелни дискусии. За пръв път тази година на сцената на Digital4Plovdiv ще се проведат 3 титанични дискусионни панела. Единият ще представи от най-големите екомерс търговци в България, вторият - ще събере най-известните подкастъри, а в третият специален панел за киберсигурност в електронната търговия ще видим водещи експерти от сектора, сред които и представител от икономическа полиция Пловдив. Годишната конференция на България ще направи поглед напред в бъдещето, чрез формата, панел на Дигиталните ШАМАНИ, който ще представи специалисти от няколко дигитални агенции, които ще опита да предскажат бъдещето за дигиталният маркетинг през 2024-та година. За повече информация и регистрация посетете официалния уебсайт на Digital4Plovdiv. |