Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Клиент на заведение на Главната: Изгониха ни заради пържени картофи и крилца
Автор: Ивет Калчишкова 11:00 / 06.10.2023Коментари ()69164
© Plovdiv24.bg
Читател на Plovdiv24.bg ни изпрати сигнал, свързан с неприятно преживяване на семейството му в пловдивско заведение, намиращо се на Главната. 

В сигнала си до нас той нарежда Пловдив до големите столици в Европа и изразява недоумението си защо ресторантьорският ни бранш не може да покаже подобаващо отношение към клиентите си. 

"Преди дни решихме да седнем в пловдивското заведение - Mood, въпреки че прочетохме лоши отзиви, но решихме да пробваме, тъй като беше с много добра гледка към фонтана.

Не обръщахме внимание на лошото отношение, просто се наслаждавахме на страхотния ден и приятната гледка.

Синът ни си бе взел от близката верига за хранене само едни пържени картофи и две пилешки крилца. За да не цапа, взехме табла, салфетки, но веднага го изгониха. Решихме, че това е политика на ресторанта, дори се извинихме.

Забелязахме, че на друга маса пристигна друго дете отново с родителите си (те имаха само едно кафе), но техният син носеше огромен сандвич, айрян над половин литър и други лакомства.

Синът ни попита служителите: “С какво сме различни от тях, защо ме изгонихте  и трябваше да седна в друго заведение?"

Ресторантьорът се ядоса и каза, че ние сме “явно по-различни" и ни изгледа злобно.

Ние се извинихме отново, че го притесняваме, въпреки че имахме по-голяма поръчка!

Няма да коментирам лошото отношение на персонала. Не искам да се заяждам, но смятам, че това е причината за ниския туризъм и лошото отношение към бранша. Клиентът не трябва да бъде обиждан и гонен.

Преди време бяхме в Париж - хубав ресторант, с нищо не се различава от нашите. Там всеки си носеше нещо, освен това което си поръчва и отношението към всички беше уникално. Карат те да се почустваш като кралска особа, не зависимо дали си поръчваш едно кафе, или гурме.

Пловдив с нищо не отстъпва на Рим, Париж или Милано, но нямаме този туризъм заради отношението спрямо хората!

Явно у нас не са разбрали, че отношението е най-важно! Изводите всеки може да ги направи! 

Искам само да отбележа, че не търся нито под вола теле, нито искам да се заяждам, но за пореден път ставам свидетел и разбирам проблемите на бранша!

С уважение към всички читатели и редакцията!".


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Klient-na-zavedenie-na-Glavnata-Izgoniha-ni-zaradi-purzheni-kartofi-i-krilca-1849878
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.