Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Проблеми с доставките по програмата "Закуска и чаша топло мляко"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:15 / 19.09.2006Коментари ()4133
12 000 ученика в Пловдив са ощетени от начина по който МТСП е определила да се извършва доставката на безплатни закуски за децата от 1 до 4 клас, алармира заместник кметът на община Пловдив Константин Писков днес в отворено писмо до медиите. Определената фирма за извършване на централизираната доставка по програмата известна като “Закуска и чаша топло мляко” е “Ърбан елексир” ЕООД София. Същата не разполага с необходимия персонал, който да бъде пряко ангажиран с раздаването на закуските.

За миналата учебна година се сключваха договори в изпълнение на тази програма с фирмите, които извършват и друг вид хранене в столовете на общинските училища.

Промяната за централизирана доставка, която не бе взето мнението нито на общината, нито на ръководствата на училищата,ученици и родители е в ущърб на самите ученици. Нещо повече – по този начин чрез разнасяне на многобройни количества закуски се намалява качеството на хранене и се застрашава здравето на децата. Цитираната фирма не разполага с никаква база или условия за съхранение и приготвяне на закуските.

Престъпно спрямо учениците е да се разнасят закуски само в пакетиран вид предварително за срок от една седмица, без да има сключени договори с Община Пловдив или съответните училища, без разрешение за дейността от РИОКОЗ.

Административното ръководство на Община Пловдив настоява чрез ТД “Социално подпомагане“ МТСП да преразгледа начина на централизираните доставки на закуски и ще подпише договорите за това, едва след като има пълни гаранции за здравето на учениците и качеството на храната.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Problemi-s-dostavkite-po-programata-Zakuska-i-chasha-toplo-mlyako-19249
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.