Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Пловдивчанка: Купуваш телефон за над 2 бона и оставаш разочарован
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:31 / 27.03.2024Коментари ()26391
© Plovdiv24.bg
Пловдивчанка остана разочарована при покупка на популярна марка телефон, разбра Plovdiv24.bg.

Ето разказа й без редакторска намеса: 

Здравейте! С огорчение ще Ви разкажа историята за една скъпа покупка, от която останах разочарована. Днес получих телефона си марка Apple, след като го поръчах онлайн от официалната им търговска верига магазини за България.

Отваряйки го, видях, че въпросното устройство от едната страна на корпуса е като зажулено, което най-вероятно е фабричен дефект или просто е изпратена мостра, която е стояла в магазина им. 

Веднага отидох в магазин от тяхната търговска верига, където ми обясниха, че там на място не могат да преценят какво точно е станало и какъв е проблемът. Трябва да го изпратят в техен сервиз, където да го разгледат обстойно, за да установат проблема, което може да отнеме 30 дни. 

При което те не ми дават гаранция, че ще го заменят за нов, а купувайки си такъв скъп телефон, очакваш, че търговецът ще може да съдейства на момента.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Plovdivchanka-Kupuvash-telefon-za-nad-2-bona-i-ostavash-razocharovan-2056085
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.