Глас от Пловдив: Служителките на гише не бяха инструктирани каква информация да предоставят | ||||||
| ||||||
"Едва след разговор с "началника", който така и не се предствави поименно, разбрах, че проблемът засяга само книжките по експресна поръчка, защото издаването им преминавало през София заради някаква проверка, която задължително се правела в такъв случай. Служителките на гише не бяха инструктирани каква информация да предоставят и просто вдигаха рамене. Предоставиха ми просто един телефон, на който да звъня и да питам дали вече са готови. Когато посиках да разговарям с някой от ръководството, дойде човек, който не се представи и директно започна да ми говори на "ти". " Ти какво искаш, КАТ книжки не издава, тук само се приемат заявления и се предават документите". Чак след като му обясних, че не съм дошъл за скандал, а да получа информация за проблема, смекчи тона и реално започна да събира инфомация как трябва да се постъпи. С две думи никой не беше взел решение при създалите се обстоятелства как да се реагира, какво да се каже на заинтересованите лица. Разчита се на вдигане на рамене и чак ако някой е по-настойчив, може и да излезе някой да даде някаква информация. Един от съветите на "началника" беше: "Аз сега ще ти ударя един печат на касовата бележка, ще отидеш до финансов отдел да ти върнат парите за експресна услуга и после ще дойдеш пак да си пуснеш ново заявление за нормална услуга и тъй като за нормална услуга не се минава през София, след месец ела да си вземеш книжката". Ето това, ако е решение на проблема, здраве му кажи. Аз щом съм си платил за експресна услуга, значи имам причина книжката да ми трябва след 3 дни, а не след месец. И друг въпрос имам. Кога паркингът на клиенти пред КАТ ще бъде в нормален вид, защото на 30% от него настилката е като изорана с трактор?" |