Мая на Магапаса каза истината за "Пайнер" | ||||||
| ||||||
Т.е. това са певиците, които сами са предложили да отчитат по-голям процент - 60% към продуцента си Митко Димитров с цел да получават и повече участия. Това променило фатално схемата за отчитане на хонорари във фирмата, вдигайки процента на всички артисти. Този слух обаче опроверга поне за себе си изпълнителката Мая, която отдавна приключи с кариерата си на фолк певица и заживя в Щатите, където се е подвизавала и като танцьорка, твърдят запознати. "Няма такова нещо! Даже мога да го твърдя смело, че до последно, докато напусна "Пайнер", винаги са били коректни с мен и Магапаса. Ние винаги сме били на 25% за фирмата и 75% за нас", категорична е в интервю за "Най каст" изпълнителката. Тя пояснява, че първа в компанията дошла Глория, след нея Екстра Нина и Цветелина, а четвърти са тя и Магапаса. "След това дойдоха Тони Дачева, Ивана и Весела, както и Петра... И така започнаха да прииждат още и още изпълнители. Нашите договори бяха на по 25% за продуцента за всичките тези първи изпълнители. След това нещата се промениха и някои от певците станаха на 50, други на 75% спрямо договорката. Всеки сам се уговаря за себе си, каквото му е изгодно и му върши работа. Да, от периода, в който Ивана и Петра, Анелия, Гергана дойдоха, от тогава се вдигнаха малко процентите, но ние вече имахме подписани договори. Така, че не виждам защо трябва да се спекулира? Всеки певец сам избира дали да си подпише договора, никой не го е принуждавал", разказа Мая. Не крие обаче, че тези които са отчитали по-голям процент са имали и по-голяма ангажираност. "Когато компанията взима 50 или 70-75% от един изпълнител, тя го бута него повече, което си беше очевидно. От нас не печелят толкова много", казва още ретро певицата. "Но Глория няма какво да говорим, тя си е примата, тя винаги си е била пълна с участия. Усещаше се по-голяма любов към едните и по-малко към другите, но пък ние си вършехме каквото трябва да вършим", признава брюнетката. С едни от най-високите проценти били Анелия и Гергана, които в онези години са имали ко-продуцент, който е правил музиката и аранжиментите на парчетата, както и клипове. За онези години хонорарите, за които пеели много от колегите били 450 лв за участие. "Тогава си бяха доста пари. От тези пари фирмата получаваше процент, но имаше места, където получавахме и бакшиши", спомня си още звездата. На въпроса как са се случвали спонсорствата на изпълнителките в бранша в онези години, когато това е било сред важните неща, за да попаднеш в "Пайнер", бившата на Магапаса споделя: "Не съм свидетел, не съм виждала точно, но съм чувала и само мога да кажа какво съм чувала - неприятни разговори между богати мъже, с коя са били и в момента на любовния акт, колко пари са им поискали." |
Още по темата: | общо новини по темата: 2967 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/495 ] следващата страница |