Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Клиентка на банка: Вместо 215 лева получих известие, че са ми дръпнати 430 лева
Автор: Екип Plovdiv24.bg 18:58 / 01.11.2024Коментари ()11219
©
За технически проблем, свързан с дублирани трансакции съобщават от банка ДСК. От финансовата институция предупредиха своите клиенти, че е възможно двойно теглене на сума, ако са използвали ПОС и АТМ устройствата на Пощенска банка. Така например, ако клиент на ДСК е теглил 200 лева от банкомат на Пощенска банка, може в касовата бележка да изписва, че са дръпнати 400 лева от сметката.

"Бях на преглед в частна болница, назначиха ми специфични изследвания. Вместо 215 лева, получих известие в онлайн банкирането, че са ми дръпнати 430 лева. Притесних се и звъннах в банката, но от там ме увериха, че парите ще бъдат възстановени възможно най-бързо", разказа пред Труд news Мариела Новакова. 

От ДСК побързаха да успокоят, че се работи по отстраняване на проблема и сумите ще бъдат възстановени.

Ето и подробностите от финансовата институция:

"Бихме искали да Ви информираме, че поради проблем с обработката на операции, направени на ПОС терминали и банкомати на Пощенска банка с карти, издадени от Банка ДСК, е възможно същите да са отчетени двойно".

"Екипите на Пощенска банка работят приоритетно за отстраняване на проблема, след което Вашите средства ще бъдат възстановени коректно и в най-кратък срок".


Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Klientka-na-banka-Vmesto-215-leva-poluchih-izvestie-che-sa-mi-drupnati-430-leva-2322050
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.