Сигнал: Взе ми парите, но не ми даде нов! Докога? | ||||||
| ||||||
"Здравейте. След като някои от превозвачите с нарушения бяха премахнати и в навечерието на пускането на електронната система, пловдивчани се надяват на леко подобряване на услугата, наречена "градски транспорт". Но в разрез с надеждите им отново се натъкваме на своеволията на шофьорите в часовете след работно време, когато няма кой да ги контролира. На 11.12.24, в линия 4 (кола номер 6290) в 21.10 часа на спирка 90, в автобус тип "щъркел", шофьорът ми предостави доволно използван и смачкан билет. След като попитах няма ли по-използван от този, не ми беше даден нов, но парите ми бяха взети. Следват още нарушения като подминаване на спирки, явно шофьорът искаше да се прибере по-бързо, а чакащите на спирката граждани "кучета ги яли"?! С такива ли кадри градският транспорт очаква са подобри услугата си? И още един въпрос - при преминаване към електронна система общината смята ли да запази нерегулираните жълти хартии, вместо да предоставя билети от система със дата и час, които не могат да бъдат препродавани регулярно?" |
Още по темата: | общо новини по темата: 366 |
предишна страница [ 1/61 ] следващата страница |