Увеличават се жалбите на пловдивчани към лоши стоки и некоректни услуги | ||||||
| ||||||
През месец юни са подадени 198 жалби и сигнали от потребители на стоки и услуги. Рекламациите най-често са свързани с проблеми при закупуването на черна и бяла техника, гаранционните условия и сервизното обслужване. Продължават и жалбите срещу мобилните оператори и закупените мобилни апарати. За миналия месец инспекторите на Комисията за защита на потребителите в Пловдив са извършили 481 проверки, а съставените актове за констатирано административно нарушение са средно 9.5 % от общия брой на проверките, уточни Димитрова. През първия летен месец са направени 402 проверки по Закона за защита на потребителите и 79 проверки, свързани с разпоредите в Закона за туризма. Източник: Радио "Фокус" |