Анкета: Обслужването в "Централен" е на високо ниво | ||||||
| ||||||
Две трети от гражданите, които ползват административните услуги в район "Централен", одобряват предоставянето на тези услуги по електронен път, едва 25 % не дават своето одобрение. Това показва изследването на общественото мнение за организацията на административното обслужване в район Централен", Община Пловдив, проведено в периода февруари - юли тази година. На въпроса: "Упражняван ли е върху вас корупционен натиск", респондентите категорично отговарят, че върху тях не са правени опити и не е упражняван корупционен натиск в работата им с администрацията на района. 80 на сто от гражданите са доволни от това, че желаната от тях услуга е извършена в срок. Сред целите на изследването е да се определи каква е удовлетвореността на гражданите от работата на администрацията по предоставянето на услуги и информация; доколко физическите и юридически лица са запознати с тези услуги и процедурите по тях, да се предотвратят корупционни практики, да се проучат мненията и предложенията на гражданите. Освен това анкетата дава информация относно качеството на услугите - време, цена, информация и дава възможност. |