Дружеството за дялово разпределение ista България започна отчитане на водомерите за топла вода на своите клиенти в Пловдив. Изискването за повторното засичане на потреблението на топлата вода преди новия отоплителен сезон е заложено в договора между топлинния счетоводител ista и "ЕВН България Топлофикация". Това означава, че в периода до 25 октомври 2011 г. клиентите на ista и абонати на топлофикационното дружество в Пловдив трябва да осигурят достъп за отчет на консумираната топла вода. Като коректен партньор и в отговор на изискването по закон, ista уведомява предварително с официални съобщения до сградите, кога ще бъдат отчетени и кой е отчетникът. На уведомленията има още и контакти на офиса на дружеството в Пловдив за връзка при необходимост от страна на клиентите, които са - тел./факс 032 62 34 78, бул. "Шести септември" 160, ет. 6, ап. 84, www.ista.bg.
След приключване на отчета всички около 2400 клиенти на топлинния счетоводител ista в Пловдив ще получат до 30 ноември 2011 г. своите изравнителни сметки за топла вода за периода май - септември 2011 г. След това всеки абонат има възможност в рамките на един месец да направи рекламация по изготвената изравнителна сметка. Едва след това изравнителните сметки за топла вода се предават от ista на "ЕВН България Топлофикация" за изготвяне на фактури.
За удобство на абонатите на топлофикация, ista предлага водомери и уреди за дялово разпределение с дистанционен отчет. Така, освен че ще бъдат в крак с технологиите на ХХІ век, клиентите ще си спестят неудобството да осигуряват достъп за отчет, да допускат външни лица до жилищата си, а възможността от човешка грешка е сведена до нула. |