Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Клиент на "Тони 2000": Подведоха ни с неактуално меню! Внимавайте!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:19 / 28.05.2012Коментари ()30718
Здравейте, пиша ви за една случка в ресторант "Тони 2000" до колелото на Панаира, която не вярвах, че може да се случи в днешно време.

На 24.05.2012 г. (четвъртък) компания от 5 човека седнахме в ресторанта около 20,30 ч. Разгледахме менютата и направихме поръчката. Около 22,50 ч. сервитьорката каза, че й свършва смяната и ни донесе сметката. Разбира се, ние не се загледахме много, защото сметката беше малка и събрахме парите. Единият от нас обаче забеляза, че цените се различават от това, което беше видял в менюто. Взехме едно меню и действително видяхме, че всички цени в касовата бележка бяха по-високи от тези, посочени в менюто. Извиках сервитьорката, подадох и менюто заедно с касовата бележка и я помолих да си оправят цените в бележката, за да си я платим. След 5 минути тя се върна и проведохме следния разговор:

Сервитьорка: Ние по принцип работим с 10% увеличение на цените.
Клиент: Това къде го пише или вие предупредихте ли ни?
Сервитьорка: Защо трябва да го пише, то по принцип си е така! Дайте сега да не си правим проблеми, на работа съм от 14 часа и трябва да си тръгвам, платете си сметката и да си ходя.
Клиент: Няма да платим по цени различни от тези, по които сме поръчвали! Моля оправете си сметката и ни я дайте. 

Сервитьорката пак отиде към касата, а ние вече бяхме сериозно изненадани от развитието на нещата. След малко тя дойде заедно с една жена, облечена в бяло, която вероятно беше управителката, при което се проведе следният разговор:

Управител: По принцип има 10% увеличение на цените, плащайте си сметката!
Клиент: Нищо повече няма да плащаме от това, което е посочено в менюто.
Управител: В такъв случай, ние ще покрием разликата, но вие повече няма да стъпите в това заведение! Хайде плащайте и се махайте!

След което и двете се отдалечиха. Ние отново взехме едно меню, за да го снимаме и представете си изненадата ни, когато в първия момент установихме, че цените в менюто
са същите като тези в бележката. Това очевидно беше друго меню, което обаче на външен вид не се различаваше по нищо от първото меню, по което бяхме поръчвали. Поискахме, разбира се, първото меню и сервитьорката ни го даде. Тогава действително видяхме, че има две еднакви менюта, но с различни цени. Снимах и двете менюто и ги прилагам към писмото.

Така че хора - внимавайте! В ресторант "Тони 2000" не знаете колко струва салатата!

Plovdiv24.bg се свърза с управителката на въпросното заведение, която неособено учтиво ни обясни, че тяхна политика е вечер да се работи с 10 процента надценка. От колко часа обаче влиза в сила тази надценка, както и защо в такъв случай увеличението не е отразено във въпросното меню - това тя не пожела да коментира.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Klient-na-Toni-2000-Podvedoha-ni-s-neaktualno-menyu-Vnimavaite-354878
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.