Тотев: Контактната тролейбусна мрежа в града е собственост на "Градски транспорт" и поддържането й е задължение на дружеството! | ||||||
| ||||||
Контактната мрежа в града е собственост на "Градски транспорт", а задълженията на дружеството са многократно повече от активите, мотивира още доводите си градоначалникът. "Ако развалим договора, това означава, че фирмата става общинска собственост и всички нейни дългове преминават към градската институция, коментира още той. Дори да се прекрати договорът с "Градски транспорт", това няма да доведе до премахването на контактната мрежа", категоричен беше кметът. Няма и задължение по закон за поставянето на знаци, забраняващи преминаването на извънгабаритни товари, тъй като това е упоменато в правилника за движение, коментира още Тотев. Той беше категоричен, че поддържането на контактната тролейбусна мрежа е задължение на собственика "Градски транспорт" и Община Пловдив винаги е настоявала за изпълнението на това. Кметът съобщи, че при срещите си с Батаклиев собственикът на фирмата неколкократно е искал създаването на смесено дружество с Община Пловдив, което да кандидатства по оперативни програми за обновяването на тролейбусния транспорт. "Това е немислимо, тъй като нормативните документи не го позволяват. Единствената възможност е да се тегли заем, но при условие, че въпросният транспорт стане на 100% общински, нещо, с което Батаклиев обаче не е съгласен", разказа градоначалникът. Очаква се днес следобед да се състои среща с представители на "Градски транспорт", на която са се чуе становището на дружеството относно инцидента от петък вечерта. |
Още по темата: | общо новини по темата: 17 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница |