Жалби за надписани сметки и срещу мобилните оператори в Пловдив | ||||||
| ||||||
Рекламациите не са само за мобилните телефони, а и за надписване на сметки и облигационни отношения по сключени договори. Сред тези жалби има и такива, които касаят преносимостта на номера от един оператор към друг. Общо 256 жалби и сигнали са постъпили през месец януари в Пловдив и съседните звена на КЗП. Жалбите са 234, а сигналите 22, уточни Димитрова. Останалите поводи за недоволството на клиентите са довели и до проверки в търговски обекти за продажба на лаптопи, таблети, компютърни конфигурации, енергоспестяващи лампи, хладилници, климатици, кухненски мебели и обувки. На всички приети жалби е отговорено в писмен вид, а тези които са от компетентността на други органи, са пренасочени към съответната институция. В случаите, при които не се е стигнало до удовлетворение претенциите на клиента, е предложено проблемът да бъде разрешен от помирителна комисия. "Прави впечатление, че след засилените проверки на туристически обекти по време на декемврийските празници, жалбите на потребители в тази насока са малко", каза Димитрова и уточни, че за януари има само четири такива. Проверени са 169 туристически обекта и заведения за хранене и развлечение. 33 от тях са в областите Смолян и Пазарджик, тъй като в Пампорово и във Велинград има традиционно повече туристи в края на годината. В Пловдив е запечатан един туристически обект. Източник: радио "Фокус" |