Пловдив отново най-атрактивен на международно изложение | ||||||
| ||||||
Концепцията за участие, разработена и анимиранаот общинско предприятие "Туризъм" Пловдив, носеше брандовото послание "Пловдив - усещане за изкуство и история". Пространството, обособено в две смислови категории - аристократичната "Античности" гостоприемното "Възраждане", оживя пред очите на публиката с камерни изпълнения на флейта и валдхорна на импровизираната сцена на Античния театър. Под лозницата пред фасадата на Балабановата къща възрожденско семейство канеше любезно любопитните посетители на бяло сладко и филибелийски приказки, аретро фотограф снимаше всички под надписа "Аз бях в Пловдив". Снимките бяха принтирани до няколко минути от майстора - фотограф и гостите си тръгваха със спомен от приятно преживени емоции на щанда на Пловдив. Стар куфар предлагаше рекламните материали, популяризиращи туристическия продукт на града, а ретро грамофон партнираше на мелодиите, изпълнявани от флейтата и валдхорната. В рамките на изложението община Пловдив презентира проектът "По пътищата на цивилизацията" и получи номинация в категорията "Най-професионален туристически сайт" за електронния си културен календар www.eventsplovdiv.info в конкурса " Чети и пътувай". Повече от 60 чуждестранни участници и български общини, неправителствени организации, културни институти и фирми от туристическия и свързания с него сектори, представиха своя туристически потенциал за развитие. Изложение "Културен туризъм" е най-мащабният и утвърден форум в България, който акцентира върху проблемите, развитието и перспективите на културния туризъм. |