ЕВН въвежда нов софтуерен продукт за подобряване обслужването на клиентите | ||||||
| ||||||
Точността на данните на клиентите са важни за нас за да можем в бъдеще да изпращаме фактурите на всички битови клиенти предварително. За това ние сме планирали кампания за актуализация на адресите. Този проект ще стартира в началото на септември. Въвеждането на новия софтуер дава възможност за въвеждане и на единен клиентски номер, който ще улесни и ще съкрати времето за обслужване на клиентите. Практическото осъществяване на толкова обширен проект в цял свят е огромно предизвикателство за компанията, която го реализира. EVN Bulgaria предприе предварително всички възможни мерки, за да предотврати възникването на евентуални неудобства и жалби от страна на клиентите. Възможно е възникването на следните временни проблеми в първоначалния период на въвеждане на системата: Закъснения при изготвянето на фактурите през юни, следователно по-късен срок за плащане. На клиентите ще се даде нормална възможност за заплащане на фактурата, като в този случай няма да се начисляват наказателни лихви; По-дълго време на обслужване или софтуерни проблеми в началния период на въвеждане на системата. Допълнително са договорени консултации от страна на софтуерни специалисти от България, Германия, Австрия, както и от външни фирми; Възможно е временно забавяне на работата на Кол центъра Във връзка с посочените евентуални необичайни ситуации, компанията разчита на разбиране от страна на своите клиенти. От своя страна EVN Bulgaria e направила всичко възможно този период да бъде възможно най-кратък и с относително леки отклонения от нормалната практика. Като ориентирано към клиента предприятие, EVN Bulgaria се стреми да подобрява постоянно обслужването и информирането на клиентите. На базата на направения анализ от въвеждането на новата система и с цел гарантиране на качественото обслужване на клиентите, EVN Bulgaria ще полага усилия да усъвършенства софтуерната система и за в бъдеще. |