Титюков: Трябва да обслужваме гражданите на "Централен" бързо, любезно и с усмивка | ||||||
| ||||||
"Това ми е първата работа след 1996 и след казармата, тук съм работил от 1996 до 2007 в тази сграда. Още в петък след сесията, дойдох да се запозная с хората в сградата на кметството. Ясни са основните задачи - да се обслужват бързо гражданите на Пловдив и в частност тези на "Централен", любезно и с усмивка", каза още Титюков. Новият кмет на "Централен" обеща помощ на община Пловдив по големите проекти на града. Още в неделя той е обиколил някои малки райони в "Централен". Като според него асфалтовите настилки там са били в добро състояние. "През изминалите 7 години в района наистина се е работило, не може да си кривим душата. Може би през това време по улиците са се появили малко кръпки, но това е нормално за толкова години. В община Пловдив, начело с кмета Иван Тотев, има създаден много добър екип, който работи добре, това сигурно го виждат и самите граждани. Като се започне с грижите по зелената градска среда и прочие", каза новият районен кмет. "Оставам на вас да прецените дали сегашното ми назначение е понижение или повишение, все пак от зам.-кмет ставам районен кмет. В община Пловдив се работи с по-големи и значими проекти, а районните кметства са най-малката административна единица, те са най-близо до хората. Смятам всеки ден да имам по 1 час приемен ден за граждани, за да съм по близо до хората." "Никога в детски градини и ясли не е имало доставка на развалени детски храни, няма как такава храна до попадне в детските заведения. Въпреки това аз смятам през два месеца лично да посещавам градини и ясли, на случаен принцип и да разяснявам на директорите, че не трябва да има компромиси, спрямо храната на децата", завърши Титюков. |
Още по темата: | общо новини по темата: 28 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/5 ] следващата страница |