В министерството на транспорта е представен новият бизнес план за развитие на аеропорта. Проектът предвижда съкращаване на служители с 30-32 процента, намаляване на работното време, редуциране на държавното финансиране. Това ще стане факт едва след като Министерството на транспорта утвърди новия бизнес план.
Като мярка за подобряване на финансовото състояние на дружеството новото ръководство на аеропорта предлага и прекратяване на договора с "Летище Пловдив"АД, на което досега е плащан наем.
"Договорът изтича и ще направим всичко възможно, за да прекратим тази зависимост", бе категоричен Щърбанов.
"Летище Пловдив" АД, в което "Летище Пловдив" ЕАД има 36 процента, а другите дялове са на частни фирми, е собственик на стария терминал и на част от перона. За собствеността на перона обаче в момента има дело.