Вижте как първите контрольори тръгнаха на проверки в пловдивските автобуси | ||||||
| ||||||
Екипът е подбран така, че да се комбинират опитът на контрольорите в градския транспорт и познанията за въвеждащата се система за електронно таксуване. Контрольорите разполагат с уреди, които се свързват автоматично с монтираната в автобусите електронна система. Освен издадените електронни карти, се проверяват и всички действащи към момента превозни документи. Директорът на ОП "Организация и контрол на транспорта" Борислав Кръстев" обясни, че основните изисквания към бъдещите контрольори, които също предстои да бъдат назначени, е опитът в сферата на градския транспорт, комуникативността, вежливото отношение към пътниците и желанието да прилагат модерните компютърни технологии в пряката си работа. За изпълнението на новата за града дейност се разчита и на съдействието на кондукторите и контрольорите на превозвачите. Целта е със съвместни усилия да се постигне по-добър контрол при прилагане на относимото законодателство без това да води до излишни затруднения за пътуващите. "Предстои обяснителна кампания сред гражданите как да ползват новата система за таксуване в градския транспорт. Целта ни е да стимулираме хората да спазват правилата. Компромиси за тези, които ги нарушават, няма да има. Определените с приетите решения на Общински съвет - Пловдив и в Наредбата за реда и условията за пътуване с обществения градски транспорт по основни автобусни линии на територията на община Пловдив, санкции ще се налагат безкомпромисно", коментира заместник-кметът по транспорт на Община Пловдив Златин Велев. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1113 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |