Те представят красотата на България пред чуждестранните туристи и целят да засилят интереса им към богатото ѝ културно и историческо наследство. Материалите са посветени на Пловдив, София и едни от най-посещаваните забележителности в страната - Седемте рилски езера и Рилския манастир.
Пловдив е представен като уникален туристически маршрут, а клипът за него дава възможност на потенциалните туристи "да се разходят" из малките улици на Стария град. Подчертано е богатството на културната и фестивалната му сцена, естествено вписани в местните архитектурни и археологически забележителности. Кампанията допълва положителния имидж на Пловдив като бранд и предпочитана туристическа дестинация.
60-секундните клипове, които са част от поредицата "60-second vacation", впечатляват с природни обекти и разнообразни предложения за неповторими изживявания в България. Цялостното промотиране на Пловдив като Европейска столица на културата е част от партньорството между Общинска фондация "Пловдив 2019" и министерството на туризма.