Вижте кои са плюсовете на пловдивския транспортен проект (част 3) | ||||||
| ||||||
Кои са плюсовете на пловдивския транспортен проект?Plovdiv24.bg попита зам.-кметът по транспорт Златин Велев. "При нас превозвачите са изцяло частни. За съжаление нямаме общински превозвач. Това си има плюсовете и минусите. Така например без инвестиции от страна на Общината имаме най-новия автопарк в цялата страна като средна възраст. Включително и автобусите, за които получаваме най-много оплаквания, че са малки, че са високи, че спират рязко, и те са с много висок клас - Евро 5 и Евро 6. Освен всичко тези автобуси се използват само там, където пътникопотокът е по-голям, което е оправдано от финансова и от екологична гледна точка", обясни още Велев. "В почивен ден, когато в определено направление се возят средно между 5 и 10 пътника, няма оправдание да бъдат пуснати големи автобус, които изразходват повече гориво, генерират повече разходи." За максимално удобство на пътниците пък се готвятсериозни промени - въвеждане на 5 нощни линии (до 24 часа). "Всички анализи и сигнали, постъпващи в Общината показват, че това е необходима мярка", заяви кметът по транспорт. По думите му (а и както Plovdiv24.bg върви информира своите читатели) в момента се обсъждат автобусите по линии 1, 6, 12, 21 и 44. "Надяваме се така да обхванем Централната градска част към всички райони на града", коментира Велев. "Вече получихме няколко писма, потвърждаващи тази нужда от предприятия, работещи на смени." |
Още по темата: | общо новини по темата: 1114 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |