Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Гражданин недоволен, че не може да се оплаква, кмет му отговори
Автор: Мариана Панчева 11:35 / 25.02.2018Коментари ()4855
© Plovdiv24.bg
Пловдивчанин се оплака, че в кметството на "Западен" не обръщат внимание на сигналите му, а e-mail адресът на района е неработещ или необслужван. 

В оплакване до редакцията на Plovdiv24.bg мъжът, пишещ - по думите му, от свое име, но и от името на много други, споделя следното: 

"При подадени неколкократни сигнали в период на вече близо 2 месеца спряхме да получаваме какъвто и да било отговор на сигнали. Това напълно противоречи на Хартата на клиента на район Западен ,в която ясно е посочена частта за стандартите на административно обслужване. Още нещо - на сайта на районната община, ясно е посочена електронна поща - zapaden@plovdiv.bg.

Е, питаме ние, след като те самите не спазват собствените си разпоредби и харта, то как ние работещите граждани да подаваме сигналите си, които освен това не биват завеждани надлежно с вх/изх номер както е по закон, за да може всеки да проследи в срок ли му е отговорено и как му е отговорено. 
Питаме - отново ли трябва да се редим по гишета като едно време", пита той и иска официален отговор от администрацията. 

Наш репортер се свърза лично с кмета на "Западен". Димитър Колев поясни за читателите ни и успокои жителите на района, че мейлът на администрацията му работи, има работеща форма за запитвания, сигналите се регистрират надлежно, но ако въпросният гражданин не успява да се справи, то той може да се свържи и по телефон. 


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Grazhdanin-nedovolen-che-ne-mozhe-da-se-oplakva-kmet-mu-otgovori-777159
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.