Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Най-големият пловдивски мол привлича микс от дълго чакани от пловдивчани модни марки! Вижте кои са!
Автор: Мариана Панчева 10:07 / 11.09.2018Коментари ()30224
Интервю с Къртис Кауърд, управляващ съдружник във фонда за управление на активи Arceland Group, собственик на търговския център

Бившият мол "Галерия" възкръсва в PLOVDIV PLAZA. Избрахте да включите пловдивчани в процеса по вдъхване на новия живот, организирахте конкурс за ново име. Припомнете ни.

Когато започнахме дейностите по преустройството на сградата, съвсем логично, започнахме да обсъждаме какво да е новото име най-големия мол в Пловдив. Искахме то да е също толкова модерно, колкото и търговския център. Така се роди идеята вместо ние да решаваме как е най-добре да се казва новият мол, да дадем възможност на пловдивчани сами да изберат името, което според тях най-много му подхожда. Сметнахме, че това ще е забавно и добро начало за новия мол.

Бяхме много впечатлени, че над 3 700 души се включиха в гласуването, което продължи 3 месеца. Те можеха да дават своите предложения, както и да гласуват за вече посочени имена на специално създаден сайт www.nameyourmall.bg. А късметлията в томболата в края на кампанията отиде на екскурзия в Париж на наши разноски.

PLOVDIV PLAZA беше името, което събра най-много гласове в третия, финален кръг на гласуването.

Последва много работа за пълно обновяване и смяна на визията, включително и външната на обекта. Каква е общата концепция и как реално модернизирахте пространството, какво е съотношението между обектите, предназначени за шопинг, офисите, зоната и обектите за забавление, както и за обществено обслужване, включително паркинга.

С архитектурното студио SGI работихме много, за да създадем функционални пространства, предоставящи на посетителите комфорт и чувство за лекота. Интериорът на търговския център е в светли и топли цветове, които създават простор и комфорт. Мебелите и декоративните осветителни тела са изработени от естествен фурнир в натурален цвят, който допълнително внася топлина и уют.

Водещо за нас е удовлетворението на посетителите от времето, прекарано в търговския център. Искахме той да бъде не просто място за пазаруване, но и за прекарване на свободното време със семейството и приятелите.

Затова привлякохме микс от модни брандове, които пловдивчани отдавна чакат, както и заложихме на уникални за града атракции. Вече не е тайна, че в PLOVDIV PLAZA ще се намира един от най-големите LED екрани не само в България, но и на територията на цяла Югоизточна Европа. Екранът, който ще се издига в атриума, ще е с височина 16,3 м и площ от 175 кв. м и ще излъчва специално разработени 3D клипове.

За любителите на екстремните изживявания на Първо ниво в Западния атриум е обособена зона с висока стена за катерене и батути. Погрижили сме се и за удобството при придвижването между различните нива на мола – на разположение на посетителите ще са 5 асансьора както и ескалатори на всяко ниво.

Търговската част се допълва от модерни и функционални офисни пространства. Между двете сгради има лесна вътрешна комуникация, като в същото време се осигурява самостоятелното им функциониране. За удобство на посетителите на търговския център и работещите в офисите са предвидени 3 надземни паркоетажа с 1200 места. В допълнение към тях ще бъдат 50 външни паркоместа и 50 в подземен паркинг.

Шопингът е сърцето на МОЛ-а – каква е площта, определена за колко обекти, може ли да се говори за предварителни договори, ще има ли нови марки на пловдивския пазар?

Търговската площ на PLOVDIV PLAZA е 35 000 квадратни метра и най-голямата част от нея е предвидена за магазини на водещи световни и български марки. Те ще се намират на нива 0 и 1. Разнообразни и любими на всички заведения за хранене, както и голям детски център ще са разположени на 2 ниво.

Договорът с най-голямата модна дистрибуторска група Inditex вече е факт. Пловдивчани най-сетне ще имат магазин на модния гигант ZARA в техния град. Сред другите магазини, които несъмнено ще предизвикат интерес, са Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, H&M, LC Waikiki и New Yorker. Също така, ние сме много щастливи, че ИКЕА се присъедини към световните брандове, които ще присъстват в мола.

Пловдивчани споделят, че един киносалон в новия мол ще е истинска придобивка. Виждането ви по този въпрос.

Решението дали да има или да няма киносалон в PLOVDIV PLAZA не беше никак лесно. Знаем, че много от нашите клиенти очакват на територията на мола да има кино. Вместо "добре познатото старо" ние избрахме да инвестираме в едни по-модерни и динамични начини за забавление. Чудесен пример в това отношение е LED екранът, за който споменах. Той ще е разположен около асансьорите в Източния атриум и ще излъчва атрактивни 3D клипове и анимации – разработени изцяло в България! И достъпни напълно безплатно за всички посетители на мола.

На нива 0 и 1 сме предвидили площи за кафенета, гледащи към LED екрана, така че посетителите да могат да се насладят на вълнуващите клипове, докато отпиват от своите напитки.

Друг подобен пример е стената за катерене, която е една от най-високите в страната, ще даде възможност на малки и големи да съчетават активно спорт и забавление.

Във времето до края на годината какво да очакват пловдивчани?

Само хубави новини! На първо място – планираме PLOVDIV PLAZA да отвори врати само след  месеци – през ноември 2018 г. В следващите седмици ще станат ясни и други много интересни магазини, които напълно ще променят навиците за пазаруване на пловдивчани. Обещаваме да ви държим в течение за всички новости около откриването на най-големия и модерен мол в града на тепетата. Защото Пловдив го заслужава!


Още по темата: общо новини по темата: 56
27.09.2024 »
11.11.2023 »
17.02.2022 »
17.11.2021 »
28.04.2021 »
04.08.2020 »
предишна страница [ 1/10 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Nai-golemiyat-plovdivski-mol-privlicha-miks-ot-dulgo-chakani-ot-plovdivchani-modni-marki-Vizhte-koi-sa-814718
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.