Пловдив се представя на международното туристическо изложение в Лондон | ||||||
| ||||||
Община Пловдив има свой рекламно-информационен деск в рамките на Националния щанд на България, заедно с 23 туроператора, общини и организации. Основният акцент в представянето е Пловдив – Европейска столица на културата 2019. На щанда посетителите могат да получат информация от Радост Иванова, зам.- директор "Маркетинг, реклама и търговски отношения“ на Фондация Пловдив 2019 за най-интересните фестивали, мащабни спектакли и събития от програмата на Пловдив 2019. Представянето на Пловдив е насочено и към разнообразния туристически продукт на града с фокус върху културно-историческия туризъм. Министърът на туризма Николина Ангелкова откри българския щанд и подчерта, че за трета поредна година страната ни отчита рекордни данни за брой международни туристи и приходи в сектора. За първите девет месеца на тази година България е посетена от близо 8 млн. чужди туристи, което е близо 6 на сто ръст спрямо година по-рано. Приходите в отрасъла от международен туризъм през периода януари-август 2018 г. са над 2,8 млрд. евро – 7,2% ръст спрямо същия период на миналата година. World Travel Market в Лондон е най-голямото в света изложение за професионална публика в сферата на туристическата индустрия. На форума в Лондон са над 5000 изложители от цял свят, акредитирани са повече от 3000 медии. В WTM-2017 г. се включиха 51 000 професионалисти, тази година интересът към борсата е още по-висок. |