Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
"Белла" е най-любимата българска марка
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:21 / 25.03.2009Коментари ()1863
БЕЛЛА е най-любимата българска марка у нас, показват резултатите от онлайн класацията на сп. „БГ Бизнес Бюлетин" - „Любимите марки". С подкрепата на 1 331 от общо 3 254 потребители, дали своя глас за различните марки, БЕЛЛА зае първото място сред родните брандове и престижното второ място сред най-популярните три марки в категория „Хранителни продукти", където се конкурираше с Milka и Danone. Останалите три позиции в класацията на първите шест най-любими марки в категорията „Хранителни продукти" отново се заемат от марки на „Белла България" - LEKI, САЧИ и Tommi.

„Много сме щастливи, че българските потребители посочиха БЕЛЛА за най-любимата българска марка. За нас това е най-желаната награда", каза маркетинг мениджърът в „Белла България" АД Владислав Лазаров.

„За разлика от други класации, „Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. „Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга", споделят организаторите.

БЕЛЛА е марката, която се радва на широка приемственост не само у нас, но и в чужбина. Тя е търсена и предпочитана от потребителите в Румъния, Гърция, Македония, Словакия, Италия, Испания, Португалия, Франция, Белгия, Германия, Холандия, Великобритания.

Марката БЕЛЛА е създадена и развита от екипа на хранителния холдинг „Белла България" АД през 1997 г. Първият продукт, произведен под този бранд е превърналото се в класика бутер тесто БЕЛЛА. Успехът, който постига за кратък период от време, отваря нови хоризонти пред марката и тя започва активно да развива своето портфолио. Последователно в списъка на продуктите се появяват точени кори, маргарин, бутер банички с различни пълнежи. Така, само за няколко години, БЕЛЛА печели доверието на потребителите и се превърща в синоним за качество. Следвайки световните тенденции на пазара тя постепенно се ориентира към предлагането на все по-нови и иновативни продукти. През 2007 г. в асортимента на БЕЛЛА бяха включени готовите баници от точени кори и бутер тесто. С тези предложения от типа „удобни продукти", БЕЛЛА първа въвежда подобен тип продукти на българския пазар.

 



Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Bella-e-nai-lyubimata-bulgarska-marka-82880
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.