Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Викане, рев и заплахи в пловдивски салон за красота, клиентка се оказа мъж!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:45 / 13.03.2019Коментари ()46510
Читателка на Plovdiv24.bg се свърза с нас, за да се оплаче от отношението в студио за красота в центъра на града. Ето за какво става дума:

"Здравейте! На11 март бях клиент на салон за красота "Nika Nails Queen", намиращ се на бул. "Мария Луиза" 71. И за мое огромно съжаление преживях ужас. Първо за сумата от 40 лева получих нерви, трепети и психическо разтройство и базисен цвят на ръцете без нито една декорация или детайл. И всичкото това без да ми се издаде касов бон. Второ, помолих да не ми бъдат променяни формата и дължината на ноктите ... ноо уви, промениха ги. Това беше, повярвайте ми, едно кошмарно ходене на маникюр! И да ме надцакат с едноцветен лак им отне цели 4 часа! До напускането на обекта аз не получих касова бележка за сумата, която плащам.

Дами, приканвам ви за нищо на света да не посещавате този салон за красота. В града има достатъчно други професионалисти в сферата, при които можете да отидете, за да поддържате женската си красота. На никого не е приятно да не му се оправдаят очакванията, особено, ако отиде в уж толкова луксозен салон и плати от джоба си пари, които въобще не са заслужили."

Потърсихме и мнение от салона за красота. Ето какво ни разказаха:

"Здравейте! Клиентката всъщност е мъж! Записа час за 11.03.2019 г. за 11:00 ч. сутринта за поддръжка на гел. По принцип в салона работим 5 момичета и в нашата страница се качват снимки с името на момичето, което е правило маникюра. След закъснение от страна на клиента и след пристигането му заявява, че ще иска тежки декорации, които по принцип изпълнявам само аз, но клиентът предварително не е предявил претенции кой ще го обслужва!

След като разбира за така създалата се ситуация, клиентът става доста неадекватен, започва да се държи дори леко заплашително, при което момичето, което го обслужва, се свързва с колежка и я моли да дойде, за да не бъде сама с този клиент.

Поради неадекватното държание на клиента - викане, рев, смях и т.н. двете момичета няколко пъти му обясняват, че след като е недоволен могат да приключат процедурата в този момент и той да си тръгне, без да заплаща за нея. Въпреки всичко клиентът държи процедурата да бъде приключена. Заради нервните му изблици процедурата е продължила 4 часа. След приключване на процедурата, момичето, което го обслужва от самото начало, му казва, че нищо не дължи, но той въпреки всичко хвърля 40 лева, прави поредната сцена и веднага си тръгва.

Касов бон е пуснат (прилагам снимка), а след тази ситуация момичето, което го е обслужвало, си подава молбата за напускане, тъй като не желае да работи с такива клиенти, заради които се чувства застрашена по време на работа. Клиентът е крайно неадекватен, груб, заплашителен и вулгарен. Прилагам снимки на разговора, в който е записан часът. Това е единственият клиент за деня! Благодаря, че се свързахте и с мен, защото ситуацията наистина е доста по-различна от описаната!".


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Vikane-rev-i-zaplahi-v-plovdivski-salon-za-krasota-klientka-se-okaza-muzh-855315
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.