Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
"Булсатком" за аварията им в Пловдив: Това са умишлени действия на нелоялна конкуренция
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:52 / 28.08.2020Коментари ()9184
©
Plovdiv24.bg припомня, че наши читатели се оплакаха, че "Кършияка" е без сигнал от "Булсатком" вече десет дни. Ето и официалното становище от кабелния оператор за аварията.

Техническите екипи на Булсатком работят усилено по възстановяването на услугата на оператора в няколко района на Пловдив, като проблемът е възникнал през последните дни в следствие на умишлени действия на нелоялна конкуренция на територията на Общината. Прекъснатите оптични кабели се заменят с нови и се търси оптимално дългосрочно решение, с което да се осигури високото качество на предлаганите услуги.

Операторът не може да се ангажира с конкретен срок за отстраняване на проблема, тъй като новите кабелите често биват повторно прерязвани, но обяви, че всички засегнати клиенти ще получат компенсация от една месечна такса. В официалния сайт на компанията Булсатком благодари за проявеното търпение и се извини за причиненото неудобство.

Булсатком уведоми съответните компетентни органи за създалата се ситуация и ще окаже пълно съдействие в борбата с нередностите и нелоялната конкуренция.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Bulsatkom-za-avariyata-im-v-Plovdiv-Tova-sa-umishleni-deistviya-na-neloyalna-konkurenciya-995822
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.